۵ موردی که آقایون باید کنار بگذارند تا بتوانند در کنار زن مناسب باشند

مردی باشید که می دانید شایسته آن خانم هست

هر چه سن ما بالاتر می رود متوجه موارد بیشتری می شویم که بدون اینکه اخطار واقعی به ما بدهند دارند در اطراف ما تغییر می کنند. اولویتهای ما تغییر می کنند، هدفهای ما تغییر می کنند، خواسته های ما برای گذراندن تعطیلات آخر هفته تغییر می کنند. یکدفعه متوجه می شوید که دیگر برایتان مهم نیست که شب جمعه را در یک بار بگذرانید و روی کاناپه بیفتید و فیلم نگاه کنید.

یکدفعه متوجه می شوید که دیگر یک رابطه یک شبه نمی خواهید و فقط کسی را می خواهید که زندگی خود را با او بسازید. یکدفعه متوجه می شوید که اولویتهای شما دارند تغییر می کنند و شما هم مجبورید تغییر کنید.

تغییر کردن سخت است برای اینکه بخاطر این تغییرات آدمها و چیزهایی را در زندگی خود از دست می دهید، آدمها و چیزهایی که اکثر مواقع زندگی شما برای مدت طولانی بخش بزرگی از وجود شما بوده اند.

اما مسئله عجیب این است که در نهایت تشخیص می دهید اصلا هیچ چیز را واقعا از دست نمی دهید بلکه به سادگی دارید از آن پوسته زندگی که دیگر به کار شما نمی آید بیرون می آیید.

در اینجا پنج موردی بیان می شود که باید کنار بگذارید تا بتوانید زنی را پیدا کنید که بالاخره متوجه خواهید شد تمام این مدت می خواستید.

  1. عادتهای بد را کنار بگذارید

شاید شما در پس انداز کردن افتضاح عمل می کنید. شاید در برقراری ارتباط ضعیف عمل می کنید. شاید به اندازه ای که باید تغذیه سالمی ندارید یا ورزش نمی کنید.

مسئله این است که برای اینکه در کنار زن مناسبی باشید باید کار کنید تا مرد مناسبی باشید.  درست است که زن مناسب بخاطر آن کسی که هستید عاشق شما خواهد شد اما این هم درست است که او برای زندگی خود و برای مردی که اجاز می دهد وارد زندگی اش شود استاندرادهایی دارد.

  1. اینکه همیشه همه چی باید خوب باشد را کنار بگذارید

بر خلاف دیدی که ممکن است از برخی از مقاله های من به دست آورده باشید، هیچ رابطه ای همیشه مثل خورشید و رنگین کمان نمی درخشد. مخالفتها و بحثها و بالاتر از همه اینها سازش کردنها وجود دارد.

وقتی در این شرایط قرار می گیرید انعطاف پذیری کلید موفقیت است. شما نمی توانید همیشه راه خودتون را بروید و انتظار داشته باشید که یک رابطه بدون پستی و بلندی جلو برود. یک رابطه نیاز دارد که هر دو نفر چیزهایی را به طرف دیگر بدهند و از طرف مقابل دریافت کنند.

اگر یکی از دو نفر احساس کند که باید همه چی همیشه خوب باشد، آنوقت راه  شنیدن و هماهنگ شدن با نظرات شریکش را می بندد.

  1. خودپسندی و خودخواهی خود را کنار بگذارید

وقتی در اوایل ۲۰ سالگی هستیم شکست ناپذیر هستیم. به هیچکس نیاز نداریم. بهترین و خاص ترین آدم هستیم. اما در بزرگسالی به این تشخیص می رسیم که هیچکس کامل نیست و چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیریم.

متعاقبا می فهمیم که خیلی از این تجربه ها را از زنهایی یاد می گیریم که عاشق آنها شده ایم، از آنجائیکه آن زن دید تازه ای را وارد زندگی ما می کند. اما برای اینکه خودمان را آماده پذیرش این تجربه ها کنیم باید خودخواهی خودمان را همان جا در گذشته رها کنیم.

  1. نابالغ بودن را کنار بگذارید

شاید دوری کردن از تعهد یا بیزاری از رابطه عاشقانه وقتی آخر هفته های شما پر از بار و کلوپ رفتن بود براتون خوب کار می کرده اما وقتی در حال ساختن پایه های زندگی آینده با یک زن بالغ و استوار هستید باید راه خودتان را با او سازگار کنید.

زوجهای موفق با هم یاد می گیرند و با هم رشد می کنند. آنها به عنوان یک فرد و به عنوان فردی در یک گروه پخته می شوند. برای اینکه بخشی از این گروه باشید باید بزرگ شدن را درک کنید، زنها در آرزوی مردهایی نیستند که به خاطر آنها معمولی تلاش می کنند. شور، عشق، صداقت و انرژی خودتان را به آنها نشان دهید.

  1. افکار کوتاه مدت را کنار بگذارید

وقتی کم سن تر هستید طبیعی است که کمتر در مورد آینده فکر کنید و بیشتر به حال فکر کنید. زن مناسب این را درک می کند که برنامه ریزی کردن برای آینده با کسی که هیچ برنامه ای برای آینده آنها ندارد دشوار است. او فقط دلش می خواهد به کسی تعهد داشته باشد که نه تنها متعهد می شود از او حمایت کند تا اهدافش را دنبال کند بلکه متعهد می شود اهداف خودش را نیز دنبال کند.

اینکه ” ببینیم چطور پیش می رود” قابل پذیرش نخواهد بود. او مردی را می خواهد که بتواند روی او به عنوان یاری در زندگی و در مسائل عشقی حساب کند.

بهترین قسمت در مورد کنار گذاشتن این موارد این است که شما واقعا اصلا چیزی را از دست نمی دهید. در واقع شما دارید چیزهایی را به دست می آورید: مثل درایت، پختگی، و امکان برخورداری از شادی که اگر از این عادتهای محدود کننده دست بردارید بیشتر از قبل آن را پیدا خواهید کرد.

واقعا چه چیزی را دارید کنار می گذارید؟ شما دارید آن پسر را کنار می گذارید تا مردی شوید که همیشه باید می بودید.

نوشته جیمز میشل سما

مترجم: ترجمه آنلاین نویسنده، فرنگیس رحیق

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *