تلفنهای هوشمند زین فون ۳ ایسوس در ماه جون عرضه می شوند

جری شین، مدیر عامل شرکت ایسوس تایید کرد که این شرکت از زین فون ۳ در ماه جون پرده برداری می کند. این شرکت تایوانی ادعا می کند سه تلفن هوشمند از سری زین فون ۳ با نامهای زین فون ۳، زین فون ۳ ماکس و زین فون ۳ دلوکس منتشر می کند.

طبق گفته دیجی تایمز دو سوم کل محموله، زین فون ۳ ماکس خواهد بود. بقیه محموله زین فون ۳ و زین فون ۳ دلوکس هستند. شین تایید کرده است که ۹۰ درصد از تلفنهای هوشمند سری زین فون ۳ مجهز به کوئالکوم چیپست و ۱۰ درصد بقیه مجهز به مدیاتک هستند. هر سه نوع تلفن هوشمند اوایل تابستان رونمایی می شوند و این شرکت آنها را تا ماه آگوست در ۶ کشور به فروش خواهد رساند. قیمت زین فون ۳ در بین تلفنهای هوشمند در حد متوسطی خواهد بود بود و در راستای رقابت با تلفنهای هوشمندی که قیمت آنها حدود ۲۶۰ تا ۳۰۰ دلار است به بازار خواهد آمد. با این وجود، بازاری با قیمت بیش از ۳۰۰ دلار هدف این شرکت در چین خواهد بود تا با تلفنهای هوشمند چینی مورد پسند مردم مثل اوپو و هوآوی وارد رقابت شود.

در سه ماه اول امسال، درآمد شرکت ایسوس از تلفنهای همراه به رشد ۴۰ درصدی رسید و بازارهای اصلی آن اروپا، جنوب شرق آسیا، برزیل و روسیه بودند. از آنجائیکه این شرکت در حال عرضه تلفنهای هوشمند جدید است، پیش بینی می کند که میزان فروش شرکت در سه ماهه دوم ثابت بماند.

عکسی که اخیرا از زین فون ۳ و زین فون ۳ دلوکس به بیرون درز کرده است نشان می دهد که هر دو تلفن ظاهری اسپرت با بدنه آلومینیوم دارند. شایعه های دیگری هست که می گویند این تلفنهای هوشمند دارای قاب متالیکی هستند که بین صفحه های شیشه ای جلو و عقب تلفن قرار می گیرد.

انتظار می رود زین فون ۳ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی باشد در حالیکه زین فون ۳ دلوکس با صفحه ۵٫۹ اینچی دستگاه بزرگتری خواهد بود. هر دو تلفن ویژگیهای مشترکی مثل اندروید ماشمالو OS، حافظه ۳ GB ، دوربین جلویی مجهز به فلاش LED و USB  با پورت نوع C خواهند داشت.

نوشته Anvinraj Sivanandan – یاهو تکنولوژی

ترجمه آنلاین نویسنده – فرنگیس رحیق

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *